Minggu, 22 November 2015

Mengapa memilih Pemulihan Semulajadi Lebih Penjagaan Kesihatan Tradisional?

Mengapa memilih Pemulihan Semulajadi Lebih Penjagaan Kesihatan Tradisional?

Ramai orang yang hanya mendapat dataran lama sakit dan bosan dengan sistem penjagaan kesihatan hari ini. Perkhidmatan ini adalah dahsyat dan pembedahan sentiasa jawapan apabila ia hanya tidak perlu. Saya menyeru kepada anda sebelum anda membuat perubahan dan mendapatkan pembedahan atau menyertai preskripsi regimen melihat ke dalam perubatan semula jadi alternatif. Saya jatuh ke dalam perangkap "Pembedahan adalah satu-satunya pilihan" apabila saya mempunyai pundi hempedu yang berpenyakit. Sehingga hari ini saya ingin saya akan hanya mengambil masa dan melihat sekeliling apa lagi yang di luar sana atau telah sekurang-kurangnya mengambil langkah-langkah untuk mencegah secara semula jadi ia. Selepas pembedahan saya hingga ke hari ini saya berurusan dengan kesan selepas pundi hempedu hilang setiap hari. Saya tidak mengatakan bahawa segala-galanya boleh diubati menggunakan remedie3s homeopati semulajadi tetapi jika keadaan anda nonlife mengancam ia tidak boleh menyakiti untuk mencuba sebelum anda pergi di bawah pisau atau menghabiskan banyak atas ubat preskripsi. Saya telah menyusun satu senarai ubat semula jadi dan homeopati dan pencegahan untuk segala-galanya daripada keadaan kulit yang biasa kepada masalah yang serius. Remedi rumah semula jadi anda benar-benar tidak perlu pergi jauh atau gila mengenainya, kebanyakan ubat dan pencegahan terletak betul-betul di dapur anda sendiri. Idea ubat semula jadi adalah dengan menggunakan bahan kimia yang hadir secara semula jadi dalam rempah, herba dan makanan lain untuk melawan apa sahaja benda asing adalah menyebabkan jangkitan atau kerengsaan. Ini adalah lebih mudah untuk badan anda untuk memproses daripada beratus-ratus miligram antibiotik kimia yang dihasilkan. Beberapa ubat-ubatan biasa adalah:

Untuk sakit kepala cuba penghirisan sehingga epal, membuang kulit atas dan teras epal dalam dan kemudian menaburkan garam pada epal. Makan ini pada waktu pagi setiap pagi semasa perut kosong dan terus ini selama kira-kira seminggu.
Untuk sakit telinga cuba mencampurkan larutan bahagian yang sama cuka sider epal dan menggosok alkohol dan menggunakan setitik penitis untuk mengisi saluran telinga dan biarkan selama 5-10 minit.
Untuk Tonsillitis cuba menggunakan susu. Rebus susu yang bersih. Campurkan secubit serbuk kunyit dan serbuk lada. Ambil ini setiap malam selama 3 malam.
Untuk Loya cuba mengambil dua kapsul akar halia. Atau cuba menggunakan sekeping segar halia dalam teh anda.
Untuk menghilangkan kurap cuba betik mentah. Betik adalah salah satu ubat yang paling berkesan untuk kurap. Hanya keping buah-buahan yang segar dan sapukan pada kawasan yang terjejas oleh kurap. Atau cuba membuat pes daripada biji betik kering dan memohon kepada kawasan kurap.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar