Senin, 23 November 2015

Hentikan peluh berlebihan - Maklumat Alert Hentikan Mempunyai berpeluh ketiak

Hentikan peluh berlebihan - Maklumat Alert Hentikan Mempunyai berpeluh ketiak

Jika anda telah habis hampir semua pilihan rawatan yang anda tahu untuk membantu anda menghilangkan peluh berlebihan anda, tidak berjaya, maka ia adalah masa yang anda mencari penyelesaian alternatif lain yang benar-benar akan membantu anda berhenti peluh berlebihan. Sebagai perkara fakta, terdapat penyelesaian tradisional yang tidak terkira banyaknya yang boleh membantu menghentikan peluh berlebihan pada orang. Berikut adalah beberapa maklumat lebih lanjut anda perlu tahu mengenai bagaimana untuk menghentikan dengan syarat anda hiperhidrosis atau peluh berlebihan.

Penggunaan anti-depressants
Pertama sekali, anda perlu sedar bahawa jika anda tidak mencari penyelesaian yang terbaik untuk peluh berlebihan anda, ada kemungkinan bahawa keadaan itu boleh menyambut anda untuk lebih banyak masalah apabila ia datang untuk berurusan dengan orang-orang atau kumpulan orang. Menjangkakan bahawa akan ada tingkah laku anti-sosial yang sebenarnya boleh mengakibatkan kemurungan mungkin orang itu. Bagi kes-kes ini, doktor biasanya akan menetapkan anti-depressants sejak kemurungan, atau mana-mana emosi negatif lain seperti tekanan, kebimbangan, membimbangkan, ketakutan dan beberapa orang lain sebenarnya boleh mencetuskan dan membawa masalah peluh berlebihan.

Penggunaan Pelbagai Antiperspirants
Kebanyakan orang cenderung untuk mengambil jalan keluar dengan menggunakan penyelesaian yang cepat-fix asas untuk menghapuskan menitis off peluh. Ini termasuk penggunaan doktor-ditetapkan tertentu anti-perspirants yang dianggap perubatan digred atau kekuatan preskripsi. Mereka mengandungi aluminium klorida yang dikenali untuk menjadi sangat berkesan dalam menyerap kelembapan dari ketiak berpeluh anda.

Penggunaan Bedak Talkum
Juga, terdapat orang lain yang berpuas hati dengan penggunaan bedak talkum untuk memastikan ketiak mereka kering dan bau rokok. Cara tradisional seperti untuk menghilangkan peluh berlebihan dikenali sebagai berkesan dalam usaha seseorang untuk menghentikan peluh berlebihan. Ini kerana serbuk talkum dan antiperspirants kedua-dua kerja dengan menyekat daripada peluh atau peluh yang keluar dari kulit.

Amalan kebersihan yang baik
Sejak mengekalkan kebersihan adalah salah satu faktor yang penting dan amat diperlukan untuk memastikan bahawa anda menjaga diri anda bebas daripada peluh berlebihan, membuat mata anda sentiasa mandi dengan air sejuk biasa sekali atau dua kali setiap hari.

Dadah Oral Atau Ubat Oral
Satu lagi cara yang terbukti berkata selamat tinggal kepada keadaan anda hiperhidrosis atau peluh berlebihan adalah melalui penggunaan ubat-ubatan oral atau ubat-ubatan oral seperti yang ditetapkan oleh doktor anda. Mereka telah terbukti untuk bekerja dengan baik bagi sesetengah orang; walaupun ingat bahawa terdapat juga kesan sampingan yang anda mungkin ada yang perlu dibimbangkan.

Suntikan Botox
Satu lagi cara yang bermakna dan berkesan untuk menghilangkan peluh berlebihan, terutamanya jika ia tertumpu di ketiak, ialah penggunaan teknik yang dikenali sebagai suntikan Botox. Ia dilakukan dengan menyuntik sejumlah Botulinum racun di bawah lengan anda yang kemudiannya blok off kelenjar peluh dengan itu, menyekat off rembesan cecair atau peluh juga. Satu Kelemahan menggunakan kaedah ini adalah bahawa ia adalah sementara dan hanya akan berlangsung selama enam bentuk months.Apart ini adalah bahawa ia tidak begitu mampu dimiliki oleh ramai orang juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar