Senin, 23 November 2015

3 Peregangan Latihan untuk Dapatkan Lebih Tinggi

3 Peregangan Latihan untuk Dapatkan Lebih Tinggi

Anda pasti perlu memilih kaedah semula jadi untuk meningkatkan ketinggian. Mereka lebih murah dan lebih selamat. Mereka juga amat berkesan. Anda perlu melakukan senaman regangan untuk mendapatkan lebih tinggi. Ini adalah mudah untuk dilakukan dan tidak memerlukan penggunaan apa-apa peralatan. Keputusan yang mereka sediakan adalah besar - anda akan mendapat beberapa inci selagi anda bersenam setiap hari.

Anda perlu untuk memasukkan ular tedung senaman regangan dalam rutin anda. Anda perlu berbaring di atas lantai pada perut anda. Letakkan tangan anda di atas tanah di sebelah bahu anda. Kemudian mula mengangkat batang tubuh anda perlahan-lahan dengan kaki anda masih berada di atas lantai. Mencapai setinggi yang anda boleh. Anda perlu merasakan regangan pada belakang anda. Kemudian berehat dan kembali ke kedudukan permulaan. Ulang rutin 20 kali.

Yang seterusnya senaman regangan untuk mendapatkan tinggi adalah juga mudah. Anda perlu duduk di atas lantai dengan kaki anda lurus berbaring di atas tanah. Pastikan anda duduk dengan lurus belakang anda. Kemudian angkat tangan anda ke hadapan. Mula lenturan belakang anda dalam usaha untuk menyentuh jari kaki anda dengan jari anda. Menghulurkan sejauh yang anda boleh. Kemudian kembali perlahan-lahan ke kedudukan permulaan. Adakah 10 hingga 15 wakil daripada latihan ini.

Rutin seterusnya adalah lebih mudah. Duduk di atas lantai dengan kaki anda melintasi. Belakang anda telah menjadi lurus. Dapatkan bahu kanan dengan tangan kanan dan bahu kiri anda dengan tangan kiri anda. Memegang bahu anda tegas tanpa memerah mereka. Kemudian twist batang tubuh anda ke kanan. Hidupkan sebagai bubur yang anda boleh. Kembali ke kedudukan awal dan menjadikan badan anda ke kiri. Membuat 20 hingga 25 kelainan untuk setiap sisi.

Anda boleh melakukan senaman ini regangan untuk mendapatkan lebih tinggi dalam masa tidak lebih dari 15 minit. Menggunakan apa-apa kecacatan anda perlu pada siang hari untuk melaksanakan mereka dan anda akan mendapat hasil yang diharapkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar