Senin, 23 November 2015

Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi Mudah

Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi Mudah

Walaupun apa pil banyak rawatan dan berbeza mengiklankan, tidak ada cara untuk benar-benar meningkatkan panjang badan dari kepala ke kaki. Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna bahawa anda tidak boleh menjadi lebih tinggi. Malah, terdapat beberapa helah yang anda boleh menggunakan yang akan membuat anda lebih tinggi, dalam erti kata bahawa jarak antara anda dan tanah adalah lebih besar daripada yang sebelum ini. Saya akan membincangkan mereka helah seterusnya.

Pertama, anda boleh bekerja pada sikap anda. Ia amat mudah untuk kehilangan dua atau tiga inci ketinggian, hanya dengan bungkuk. Oleh itu, jika anda boleh menetapkan postur anda, anda sebenarnya boleh meningkatkan ketinggian anda secara keseluruhan. Terdapat beberapa cara yang berbeza untuk memperbaiki kedudukan anda. Pertama, apabila anda duduk di kerusi, pastikan anda duduk dalam satu dengan lurus kembali. Seperti yang anda berbuat demikian, ini perlahan-lahan akan meningkatkan kelurusan tulang belakang dan kekuatan otot belakang anda, supaya postur anda bertambah baik. Kedua, anda perlu tidur di atas tilam yang lebih keras. Tilam lembut membolehkan tulang belakang anda untuk tenggelam ke dalam tilam, melengkung tulang belakang anda dan melemahkan otot anda dari masa ke masa. Sebuah tilam yang lebih keras akan membuat perbaikilah tulang belakang dan otot anda kuat. Ketiga, amalan. Anda perlu membuat usaha untuk cuba untuk menahan anda lurus sepanjang masa. Dengan masa, ia akan menjadi lebih dan lebih kecenderungan anda, supaya anda tidak perlu untuk berfikir mengenainya lagi. Otot-otot yang kuat anda telah membina sebenarnya akan membuat ia lebih mudah.

Kedua, anda boleh menegakkan kepala lurus. Dengan meletakkan kepala anda pada sudut, anda boleh kehilangan sebanyak satu inci ketinggian. Sebaliknya, anda perlu berusaha untuk menahan kepala lurus sehingga ia menjadi sifat kedua. Terdapat beberapa helah untuk ini. Pertama, meletakkan skrin komputer anda pada sudut yang lebih tinggi, supaya ia betul-betul sembilan puluh darjah dari (postured betul) mata anda. Dengan cara ini anda melatih diri untuk melihat ke depan. Kedua, amalan. Memegang kepala anda lurus adalah sebanyak satu perkara kebiasaan seperti postur, jadi menyimpan kepala anda dipegang tinggi sebanyak yang anda boleh.

Akhir sekali, anda boleh menggunakan kasut. Ya, saya tahu ia adalah jenis penipuan, tetapi ia berfungsi. Wanita mempunyai pilihan untuk kasut tumit tinggi dan kasut platform yang boleh menambah sebanyak dua inci tinggi. Lelaki tidak mempunyai pilihan ini, tetapi apabila anda membeli kasut, lihat lebar tapak kaki. Seorang lelaki boleh mempunyai tunggal setebal satu inci sebelum ia mula kelihatan pelik. Kasut yang betul boleh menambah inci untuk wanita dan seorang setengah inci untuk lelaki, dan setiap sedikit membantu.

Menggunakan helah ini, anda akan dapat untuk menambah tiga atau lebih inci kepada ketinggian anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar